Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості 1. Якщо з певних причин Вам не підійшла або не сподобалась придбана річ, Ви можете повернути або обміняти її протягом 14 календарних днів з дня купівлі. (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів"). 2. Річ підлягає поверненню або обміну тільки у випадку, якщо вона не була у використанні і якщо збережено її товарний вигляд, а також збережені всі етикетки, пломби тощо (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів). В протилежному випадку річ не підлягає обміну або поверненню. 3. Всі витрати, пов'язані з обміном або поверненням товару належної якості несе покупець. 4. Обмін або повернення товару може бути здійснення шляхом відправлення Новою поштою. Дані отримувача: Бражнікова Ірина Сергіївна +380675885030 Нова пошта, м. Одеса, відділення №103. Замовлення на обмін здійснюється протягом двох робочих днів з моменту отримання продавцем товару, що підлягає обміну або поверненню. Необхідно повідомити про намір повернути оплачений товар у зручний для клієнта спосіб ( Viber , чат, телефонний дзвінок) та вказати номер декларації відправленої посилки. 5. Після отримання товару на повернення покупцеві буде повернуто кошти протягом 1-2 робочих днів у зручний для нього спосіб ( банківська картка, грошовий переказ). Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.